هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
یکشنبه 29 آذر 1394  2:13 PM
بازیکن تیم ملی تنیس روی‌میز بانوان: بانوان ملی‌پوش تنیس‌ روی‌میز مظلوم واقع‌ شده‌اند / اصفهان مدعی قهرمانی در لیگ برتر است

بازیکن تیم ملی تنیس روی‌میز بانوان گفت: بانوان ملی‌پوش تنیس‌ روی‌میز بسیار مظلوم واقع ‌شده‌ و با وجود اینکه با تلاش خود در سطح ملی بهترین نتایج را کسب می‌کنند اما به آقایان از همه لحاظ بیشتر از بانوان توجه و رسیدگی می‌شود.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، ندا شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: من اصالتاً کرمانشاهی هستم و از سال 1380 در تیم‌های مختلف فعالیت‌های ورزشی خود را در رشته تنیس روی میز دنبال کرده‌ام و حدود 4 سال است در تیم‌های باشگاهی در اصفهان بازی می‌کنم و سابقه عضویت در تیم نیک‌اندیش شهرداری و همچنین فولاد ماهان را داشته و هم‌اکنون از بازیکنان تیم هیأت اصفهان به شمار می‌آیم.

وی افزود: اواخر سال 1379 مسابقات رده‌بندی تیم ملی انجام گرفت و 50 بازیکن در این رشته ورزشی از سراسر کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در نهایت 5 نفر به‌عنوان ملی‌پوش تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران انتخاب می‌شدند و من جزو برگزیدگان به تیم ملی راه پیدا کردم.

این ملی‌پوش تصریح کرد: سال 1380 پس از رقابت‌های رده‌بندی تیم ملی؛ دو اردوی تدارکاتی در کشور انجام شد و با شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی در ایران در رده تیمی به مقام دوم رسیدیم و من در انفرادی سوم شدم و همان سال در رقابت‌های غرب آسیا (آسیای میانه) به میزبانی قزاقستان مقام سوم تیمی را به دست آوردیم.

وی خاطر نشان کرد: هر سال مسابقات جهانی و آسیایی بدین ترتیب صورت می‌گرفت تا سال 1384 دور بعد مسابقات کشورهای اسلامی برگزار شد و همان نتایج قبل؛ دوم تیمی و سوم انفرادی برای تیم ما تکرار شد.

شهسواری اظهار داشت: سال 2012 میلادی برای شرکت در المپیک لندن انتخاب شدم و با حضور در این مسابقات و حذف در دور مقدماتی نتیجه‌ای نگرفتم.

وی با بیان اینکه مسابقات کاپ فجر که هر ساله در ایران انجام می‌گیرد، بهمن‌ماه سال جاری نیز برگزار می‌شود، یادآور شد: در این رقابت‌ها من یک‌بار در انفرادی دوم شدم و در رده تیمی دو مرتبه مقام دوم و یک‌بار عنوان سوم را دریافت کردیم و امسال برای چهارمین بار در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم.

بازیکن تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر در تمرینات اردوی لیگ باشگاهی به سر می‌برم که این مسابقات سوم و چهارم دی‌ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد و به دلیل اینکه رقابت‌های لیگ باشگاهی و ملی را با فاصله کم از یکدیگر در پیش رو داریم؛ مسابقات قهرمانی کشور انجام نگرفته است.

تأثیر حضور بازیکنان خارجی در تیم‌های ایرانی

وی بیان کرد: 30 دی‌ماه امسال به همراه تیم ملی در اردوی تدارکاتی در کشور مجارستان شرکت می‌کنم؛ این اردو برای آماده‌سازی بازیکنان به‌ منظور حضور در مسابقات جهانی مالزی که اواسط اسفند سال جاری برگزار می‌شود، در نظر گرفته‌ شده است.

به گفته شهسواری ممکن است در دی‌ماه قبل از اعزام به مجارستان؛ یک دوره تمرینات اردوی تیم ملی انجام شود.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون در تیم ما در دو بازیکن کره‌ای حضور دارند که وجودشان در تمرینات هم برای رشد و ترقی من در نحوه بازی کردنم و نیز سایرین در تیم مؤثر بوده و هم برای بقیه تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ که رودرروی این دو بازیکن قرار می‌گیرند.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ باشگاهی تنها به‌صورت تیمی برگزار می‌شود و تیم کرمان با سه ملی‌پوشی که در اختیار دارد؛ رقیب اصلی در این مسابقات است، یادآور شد: امسال رقابت‌ها در لیگ بسیار به هم نزدیک است و من امیدوارم تیم ما با بازیکنان قوی و حرفه‌ای بتواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: چند سالی است که در باشگاه‌های مختلف در اصفهان، تنیس روی میز بازی می‌کنم و در پیشرفت من در این رشته ورزشی بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: از مسئولان فدراسیون درخواست دارم به بانوان ورزشکار در این رشته بیشتر اهمیت دهند زیرا ما بسیار مظلوم واقع‌ شده‌ایم و با وجود اینکه با تلاش خود در سطح ملی بهترین نتایج را کسب می‌کنیم اما به آقایان از همه لحاظ بیشتر از ما توجه و رسیدگی می‌شود.